Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Agnesfrey

25. 9. 2009 20:55
info

Dobrý den, chtěla jsem vás poprosit, zda by jste mi mohl zaslat připravovaný

materiál, který jste nabízel čtenářovi přede mnou, na email (agnesfrey@centrum.cz). zajímám se o sport handicapovaných a ráda bych znala další z názorů. Velmi Vám Děkuji a s pozdravem.

0 0
možnosti
M

mpoche

18. 5. 2009 11:48
děkuji za zájem...

Děkuji vám za zájem o sport postižených. Vidím, že na téma existuje

řada různých názorů. Máte-li zájem, mohu vám zaslat připravovaný

materiál na email. Za vaše případné připomínky k němu budu jenom rád. Dejte mi

prosím v případě zájmu vědět buď sem, nebo na můj email, nerad bych vám zahlcoval schránku nevyžádanou poštou.

0 0
možnosti
RBN

Rudý bolševický nok

11. 5. 2009 16:29
No pane, je vidět, že jste fakt socan

Vy byste se asi chtěl po zádech postižených někam vydrápat,co? Nebyl byste první ani poslední, co má plnou hubu zájmů postižených a ví o tom ale uplný houby. Ale máte pravdu, pokud budete úzce spolupracovat s Českým paralympijským výborem, tak ti vás v tom naučí chodit stoprocentně. Takoví pánové Janouch a Šnajdr - od těch se toho můžete naučit skutečně moc, zejména to, jak se dá zařídit krásný a pohodlný život z postižených lidí.:-©

0 0
možnosti
RBN

Rudý bolševický nok

11. 5. 2009 16:37
Re: No pane, je vidět, že jste fakt socan

A ještě, třeba vám křivdím, třeba to myslíte upřímně, jen nevíte odkud začít a jak to uchopit. Skutečnou žábou na prameni a brzdou rozvoje sportu postižených v ČR je právě Český paralympijský výbor. Zjistěte si něco o kauze Českého svazu tělesně postižených sportovců versus ČPV. Zjistěte si něco o jejich hlavních aktérech, především doporučuji si sehnat informace o panu Liboru Šnajdrovi a celém klanu rodiny Šnajdrů z Nového Města nad Metují, o jejich majetkových poměrech, zkuste si sehnat informace o jeho dřívějším působení v ČSTPS, jeho vyhazovu a pak velkolepém návratu a mstě, která zabrzdila rozvoj sportu handicapovaných na celá léta. Zkuste si něco zjistit o perzekuci Cyklisty Michala Starka a dalších sportovců. Pokud se vám podaří vymést ten hnůj, tak klobouk dolů.

0 0
možnosti
MZ

ozzy79

11. 5. 2009 12:25
nevím, kde čssd

bere svá čísla, ale každopádně je to celé naprostá blbost! S postiženými sportovci jsem dlouhá léta pracoval, dokonce jsem byl bafuňářem v repre týmu spastiků. Takový přístup, jaký se dostává tělesně postiženým v čr, to nemá žádná jiná země na světě. Postižené děti ať již v ústavech či v lázních mají přístup ke všem myslitelným i nemyslitelným sportům a to díky všem možným svazům (třeba Spastic handicap, Jupra Praha atd).  Integrovat sportovce zdravé a postižené nějak dohromady, to je ve většině případech taky nesmysl, výkonostní rozdíly jsou někde úplně jinde a není dobré, pokud jsou postižené děti konfrontovány s výkony svých zdravých vrstevníků, pak je to od sportu odrazuje. Krom toho 80% postižených reprezentantů trénuje se zdravými. Mohl bych pokračovat, ale už nemám tolik znaků k dispozici. Důležité je být obeznámen s tématem v praxi, než vycházet z materiálů čssd.

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

11. 5. 2009 12:38
Re: nevím, kde čssd

ano, a Ozzy má u mě karmu....R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.