Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pokrokovesmyslejici

15. 9. 2009 13:33
Cyklostezky - k čemu?

Každý pravicově smýšlející cestuje po Praze automobilem, a pokud si chce člověk zasportovat, tak vyrazí s kolem na opuštěné silnice III.třídy za městem. Nějaké 3 km cyklostezky ho nevytrhnou, leda že by ji projel 20x tam a 20x zpátky, aby se tomu dalo říkat sport. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
WS

wandering star

16. 9. 2009 22:40
Re: Cyklostezky - k čemu?

Jo, koloidi na okreskách, kde se nevyhnou dvě auta, to je teprve radost, viz http://kulhankova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=96635

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

15. 9. 2009 12:10
Cyklostezky ano...

...ale ne takovým nesystémovým a polovičatým způsobem, jak je vytváří Praha. Nakonec vem čert, kolik stojí; stejně bychom ty ušetřené peníze nedostali zpátky, parazité z magistrátu by je vyhodili za něco jiného. Ale když už se to jednou staví, tak ať to taky k něčemu vypadá.

Příkladem za všechny ostudy budiž nová "cyklostezka" v Povltavské ulici, která je tvořena jednou dopravní značkou na začátku, jednou dopravní značkou na konci a dlaždicovým protiskluzovým pásem zasekaným doprostřed chodníku. Chodník nebyl vůbec rozšířen, ba naopak mi připadá, že byl ještě o něco zúžen tím, jak se nové zábradlí stáčí dovnitř namísto ven. Vzhledem k lampám veřejného osvětlení se navíc použitelná plocha chodníku v pravidelných intervalech zužuje natolik, že se tam chodec a kolo nemohou minout bez kolize. Je pouze otázkou času, kdy mě tam některý cyklista porazí a bude bit. A přitom docela zbytečně - jen kvůli lenosti radních, kteří si pod pojmem "cyklostezka" představují pouhé zúžení chodníku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.