Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Chanuka

10. 8. 2010 13:48
To je velmi trefné

je to ostuda a teď před volbami, kdy jim teče do bot už nic nezachrání......

0 0
možnosti
R

Roman35

10. 8. 2010 11:41
Tak tohle je dobrý:

"V padesátých letech bylo dílo převezeno do Moravského Krumlova, kde bylo občany města restaurováno a od roku 1963 vystaveno v areálu místního zámku.";-D   Sem si tak představil ty občany jak restaurujou Slovanskou epopej.

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.