Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

nechci vyrusovat

16. 11. 2010 16:28
Autore, oni jsou tedy hlava !

Jsem pražským zastupitelem, předsedou Výboru pro infrastrukturu a jsem místopředsedou Výboru pro kulturu a volný čas hl. města Prahy. V minulosti jsem byl též předsedou Výboru pro finance hl. města Prahy. Zároveň zastávám pozici místopředsedy Krajského výkonného výboru ČSSD a předsedy Komise pro sport v rámci sociální demokracie. = prostě FUNKCIONÁŘ jako hrom.

Jenom mi z článku není tak uplně jasné, zda má podpořit kandidatůru Haška, nebo Söbotky................

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.