Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kulak

5. 1. 2011 0:13
Cvok s velkým mindrákem

Že někdo píše pitomosti, tak to bych ještě pochopil. Ale že se tolika čtenářům Haló novin zdá božský, je tragédií tohoto národa. Ještě že mnoho lidí, kteří jsou inteligentní, ho berou jako chudáka. Nevím, jestli mě to uspokojuje, ale s jejich posudkem souhlasím. Jsou blogy, které nejsou dobré, ale mají myšlenku na přemýšlení. Tento Poche je bezcennost.

0 0
možnosti
MP

Vrah

4. 1. 2011 21:17
žvásty

Píšete o neuvěřitelném mixu kontroverzních neoliberálních myšlenek? Mohl byste nějakou „kontroverzní neoliberální myšlenku“ citovat? A konečně – kdo/co je to „neoliberál“? (Tedy krom toho, že je to jen nadávka, nic víc). Máte sám nějakou myšlenku? A Jan Tleskač? ;-D

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

4. 1. 2011 19:58
Pane Poche, největší funkcionáři na blogu ! !

O autorovi:Jsem pražským zastupitelem, předsedou Výboru pro infrastrukturu a jsem místopředsedou Výboru pro kulturu a volný čas hl. města Prahy. V minulosti jsem byl též předsedou Výboru pro finance hl. města Prahy. Zároveň zastávám pozici místopředsedy Krajského výkonného výboru ČSSD a přesedy Komise pro sport v rámci sociální demokracie. Vystudoval jsem ČZÚ, fakultu Provozně ekonomickou a Univerzitu Karlovu, Fakultu sociálních věd. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.

NA VÁS NEMÁ ANI PREZIDENT, ANI SÁM ŘEDITEL ZEMĚKOULE ! Rv

0 0
možnosti
J

jurneff

4. 1. 2011 18:46
Prostě Poche

Co jiného mohl napsat?

0 0
možnosti
PK

pavel kula

4. 1. 2011 18:08
Ony se blíží nějaké volby,

že obyčejní občané opět vstupují na scénu? To si, chudáci, moc neoddechli.

0 0
možnosti
S

snaduzdost

4. 1. 2011 17:41
výsměchem obyčejným občanům

Panečku, tak já jsem neobyčejný! Bezva.

0 0
možnosti
MK

marko88

4. 1. 2011 17:33
Ale od koho

proboha posbíral tu karmici?! To je veliké neštěstí ... RvRv

0 0
možnosti
PM

petrik1960

4. 1. 2011 17:30
poch nebo poche kdo se má v těch obyčejných

lidech vyznat je to stejná ............ž

0 0
možnosti
JK

Gnar

4. 1. 2011 17:11
Oslavme 17.11.2011 zrusenim KSCSSD

Snuska lzi a kecu, co jineho se da od socanu a komunistu cekat, ze ano?Rv

0 0
možnosti
C

cibich

4. 1. 2011 17:04
Po ovoci poznáte je !

Jen čas rozhodne o tom,kdo byl blb a kdo ne !

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.