Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J70a65n 50K41o80ř32á51n

13. 5. 2014 11:54

"V závislosti na tom, jakou máte banku, může poplatek činit i 250 Kč." 

Na druhou stranu není to tak dávno, co bylo jedno zda se posílají peníze do Německa nebo na Taiwan, platil jsem (podle výše částky) kolem 1000 Kč. Dneska se to dá přesouvat zhruba za 50 korun (po EU), což bych už jako problém neviděl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.