Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvyšování energetické účinnosti je zásadní pro omezení dopadů lidské činnosti na přírodu.

Za mě karmaR^

1 0
možnosti
LR

Naše štítky barvitější lidi s radostí nám zbaští.

0 0
možnosti

Že se najde někdo, kdo podobné pitomosti produkuje, to chápu - potřebuje vykazovat nějakou činnost, aby působil dojmem užitečnosti. Sám před sebou a před sobě podobnými, nikdo jiný už ho nemůže vážně brát. 

Už méně chápu, že se veřejně chlubí tím, jak nám všem dokáže zbytečně komplikovat život. 

Ale co mě úplně vytáčí, to je ten samolibý úsměv.   ;-€

1 1
možnosti
LR

Navrhuji, aby štítky na sobě povinně nosili europoslanci.

.

Bylo by na nich vyznačeno kolik pitomostí typu žárovky, rtuťové teploměry, splachovače záchodů apod. odsouhlasili, dále kolik procent obyvatel naštvali a kolik % svého platu dali na pomoc imigrantům.

3 2
možnosti
LR

A to hlavní jsem zapomně.

.

Hlavním údajem na štítku by bylo objektivně zjištěné IQ.

2 2
možnosti
RP

Energetický štítek o výrobku neříká skoro nic.  Není totiž jasné, jak moc výrobce kvůli takovým lidem, jako je autor, kteří podle energetického štítku vybírají, očesal technické rezervy toho výrobku. Které určují odolnost a životnost výrobku.

Pokud ty technické rezervy výrobce očesal moc, dá se očekávat, že výrobek nebude dostatečně fungovat  nebo klekne s nějakou fatální poruchou po prvním dříve běžném dosažení či překročení nějakých provozních limitů.

Například chladnička nebo mražák v paneláku vyhřátém v létě za horka na 30  - 40 st C, pračka při praní příliš zašpiněného prádla atd.

2 2
možnosti
IG

Ano, chce to štítky všude. Nejlépe na banány, zda jsou správně zahnuté, potom na kapustu, zda je správně kadeřavá, případně volavka musí mít správně popelavou barvu ...

Mám pocit, že co nemá razítko a nějaký befel, tak jako by nebylo ...

Co kdybyste trošku v tom Bruselu přemýšleli. Tohle je zrovna věc, která se na trhu prosadí sama. 

Chci mít nižší spotřebu, protože platím moc za elektriku? No bezva, tak si asi koupím přístroj s nižší spotřebou ...

Ale to by se Vás tam tolik neuživilo, že?

Zkuste dělat něco užitečného ....

3 2
možnosti
Foto

J67a64k41u14b 39R57o34t28h

1. 7. 2015 15:08

Nechce byrokracii. Chce štítky všude. Chce důslednou kontrolu úspor. Muž na svém místě.;-€

2 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.