Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte ale co to dělá jak s rodinou, tak i s firmou, když se rozhádají její členové. Máte rozbitou jak rodinu, tak i firmu.

0 0
možnosti
ZJ

Především je NUTNO získat dostatek dat o firmách. A ta následně předat "informovaným zdrojům".  Nařídit povinnost založení odborů je firmách nad 

4 zaměstnance. Vyžadovat po nich přesnější a rozsáhlejší hlášení o všem, co se ve formě děje, včetně spotřeby toaletního papíru (spotřeba za týden, měsíc, rok, průměr na jeden den na jaře, v létě na podzim a v období před koncem roku.

0 0
možnosti
ZK

Hlavně necpěte do dozorčích rad rodinných (soukromých) a.s. zástupce zaměstnanců. To je mimořádná hovadina.

0 0
možnosti
MR

Dnes je zde problém předání rodinných firem nové generaci, což se ukazuje docela za slušný problém ... .

1 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.