Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P42e23t83r 56S14k28á36c18e37l

15. 11. 2015 20:30

< Proto je důležité si stále historii připomínat a jsem poněkud znepokojen, že se na okolnosti a význam 17. listopadu pomalu zapomíná, a to především mezi mladými lidmi, kteří minulý režim nezažili.>

Svoboda není samozřejmost, měli bychom o ni bojovat stále.

Ano autore, historii je třeba si připomínat. Zvláště průběh po roce 1993, kdy začaly krachovat světově proslulé firmy - ČKD, Tatra, Poldi, Zetor, Adast a další, víte? Komu tohle prospělo? Jasně, naši tzv. "spojenci" v tomto směru jen tleskali, aby ještě v roce 2004 srovnali se zemí moderní cukrovar v Hrochově Týnci a jinde další. Připomínejte tyto skutečnosti, zaveďte je do dějepisů ve školách!

Instalováním čipů do rukou a na čelo nás zbaví svobody úplně, o tom by jste měl napsat článek. Prostudujte Zjevení sv.Jana v Novém zákoně a další materiály (údajně v roce 2001 EU přijala Směrnici o nastřelování čipů do lidí) a pište, informujte. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.