Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Duševní vlastnictví je něco, co by vyspělá společnost neměla chránit.

0 0
možnosti
VV

A vy uz vite, co se bude projednavat, ze o tom pisete?

0 0
možnosti
PB

Nebojte se být trochu víc progresivní a inspirujte se u Pirátů, pane poslanče! Institut autorských práv se ne sice ve všech - ale téměř ve všech aspektech přežil! Případy, kdy skutečně chrání duševní dílo jsou spíše marginální. Zato parazitů typu OSA máme jak naděláno. Kdyby se Vám úplně podařilo zlikvidovat poplatky z nosiče, které jsou na hraně ústavnosti, mohl byste si zajistit do budoucna přízeň mnoha voličů.

8 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.