Evropský parlament

Miroslav Poche

Junckerova komise má za sebou 100 dní hájení. Jak si vede?

O víkendu tomu bylo 100 dní, kdy se svého úřadu ujala nová Evropská komise v čele sJeanem-Claudem Junckerem. Dovolím si tedy využít této příležitosti k zhodnocení jejího dosavadního působení.

10.2.2015 v 11:07 | Karma článku: 10.35 | Přečteno: 319 | Diskuse

Miroslav Poche

Požadavek na zvyšování informovanosti spotřebitele versus realita

Ochrana a zvyšování informovanosti spotřebitele je v dnešní době často skloňovaným pojmem. Pojmem, za kterým se skrývají neoddiskutovatelně přínosná opatření. Ochrana spotřebitele proti „šmejdům“, kteří podvodnými způsoby z lidí lákají peníze, ochrana spotřebitele proti výrobcům, kteří záměrně klamou nepravdivými informacemi. Kde je ovšem hranice smysluplných a pro spotřebitele přínosných nařízení?

6.2.2015 v 18:15 | Karma článku: 11.23 | Přečteno: 423 | Diskuse

Miroslav Poche

První dny života europoslance

Zdravím vás aktuálně ze Štrasburku, kde jsem zahájil svoji činnost v pozici poslance Evropského parlamentu. Tam jsem byl zvolen díky vaší podpoře, za kterou vám všem ještě jednou velmi děkuji. První dny jsou, stejně v jakékoli jiné práci, pochopitelně hektické.

3.7.2014 v 17:10 | Karma článku: 8.65 | Přečteno: 517 | Diskuse
Počet článků 82 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1380

Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.