Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím proč nás pan europoslanec zahltil tak dlouhou kompilací již jinde prezentovaných komentářů. Hlavně, že nám hlupákům, neopomněl vysvětlit co jsou "swing states", doteďka bychom si nad tím lámali hlavu.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
JN

J41o15s29e16f 38N58o64v92á70k

14. 11. 2016 14:05

to je specialita "demokratů"

4 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1380x
Jsem poslancem Evropského parlamentu, v minulosti jsem působil v rámci Zastupitelstva hlavního města Prahy a zastupitelstva třetí městské části. Vystudoval jsem Provozně ekonomickou fakultu ČZÚ a Fakultu sociálních věd UK. Zastupoval jsem organizaci OSCE na misích v Bosně a Hercegovině a v Kosovu, na ministerstvu zahraničí zaštiťoval komunikaci s komisí OSN pro lidská práva a na ministerstvu zemědělství vyjednával o liberalizaci obchodu v rámci EU a CEFTA. Soukromě jsem podnikal v oblasti cestovního ruchu.